استقبال از آثار فریبا وفی

«ترلان» از بازار کتاب نمره 20 گرفت

فریبا وفی نامی است که برای همه کتاب‌دوستان آشناست و این روزها نامش در فهرست نامزدهای نهایی اکثر جوایز ادبی به چشم می‌خورد و این جوایز در فروش آثارش هم تاثیر چشمگیری داشته است.

فریبا وفی رمان‌نویس و نویسنده داستان کوتاه ایرانی است. از میان آثار وی «پرنده من» و «رؤیای تبت»، برنده چند جایزه ادبی معتبر در ایران شده‌ و داستان‌هایی از او به زبان‌های انگلیسی، سوئدی، روسی، ترکی، عربی، ژاپنی، ترجمه شده است.

رمان «ترلان» در سال 1382 برای اولین بار از سوی نشرمرکز منتشر شد. این کتاب پس از موفقیت در جایزه «لیتپروم» 2017 آلمان و برگزیده‌شدن فریبا وفی به عنوان نویسنده سال این مسابقه توانست موفقیت چشمگیری در فروش آثارش به دست آورد. این جایزه باعث شد که رمان «ترلان» 14 سال پس از انتشارش به خوبی دیده شود. این رمان بر اساس اعلام نشر مرکز از اردیبهشت تا آذر ماه امسال 9 بار تجدیدچاپ شد. این تجدیدچاپ‌ها به این قرار هستند:
چاپ دوازدهم اردیبهشت ۱۳۹۶
چاپ سیزدهم خرداد ۱۳۹۶
چاپ چهاردهم خرداد ۱۳۹۶
چاپ پانزدهم تیر ۱۳۹۶
چاپ شانزدهم تیر ۱۳۹۶
چاپ هفدهم مرداد ۱۳۹۶
چاپ هجدهم شهریور ۱۳۹۶
چاپ نوزدهم مهر ۱۳۹۶
چاپ بیستم آذر ۱۳۹۶

موفقیت‌های وفی تنها به این رمان ختم نمی‌شود. فریبا وفی امسال در نخستین جایزه ادبی احمد محمود توانست به مرحله نهایی راه یابد و با مجموعه داستان «بی‌باد بی‌پارو» برنده جایزه این جشنواره در بخش مجموعه داستان شود.

 

1396/11/12
1732

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر