مقدمه ای بر موفقیت

چرا باید به دنبال روش های موفقیت رفت

هر چيزي، نخستين بار به شكل يك فكر در ذهن انسان متولد شده، در نتيجه سازندۀ اصلي فكر انسان است.

در طول زندگي، طبيعت همۀ ما را وادار مي‌كند حركت كنيم و در جنب و جوش باشیم، هرچند اغلب ما مايل به تحرك و تغيير نيستيم، ولي نمي‌توانيم براي هميشه ثابت و ايستا باقي بمانيم. هر انسان خردمندي در طول زندگي خود، تنها خواهان تحرك، سر و صدا و جنب و جوش ماشين‌وار نيست، بلكه به دنبال پيشرفت، ترقي و تداوم پيشرفت ذهني است تا جايي كه بتواند ذهن را با زندگي فيزيكي هماهنگ كند. چنين پيشرفتي تنها از طريق بهبود كيفيت افكار فردي، آرمان‌ها، فعاليت‌ها و شرايط حاصل از آن‌ها به دست مي‌آيد. بنابراين، مطالعۀ روش‌هاي خلاق انديشه و چگونگي استفاده از آن‌ها براي هر يك از ما اهميتي فوق‌العاده دارد. اين دانش، ابزاري است كه تغییرات حيات خاكي بشر را سرعت و ارتقا مي‌بخشد.

بشر، مشتاقانه به دنبال کشف واقعيت است و در جستجوی هر مسيري كه به آن ختم شود. در اين مسير، ادبيات ويژه‌اي خلق مي‌شود كه طيف افكار را از جزيي‌ترين و پيش‌پا افتاده‌ترين افكار تا حيرت‌انگيزترين و اعجاب‌انگيزترين آن‌ها در بر مي‌گيرد، از پيشگويي فراتر مي‌رود و از ميان فلسفه‌هاي گوناگون عبور مي‌كند، تا به واقعيت عظيم شاه‌كليد برسد.

شاهكليد، وديعه‌اي است براي اين جهان تا ابزاري باشد براي بيرون كشيدن خرد كيهاني و جذب آنچه براي اهداف و آرزوهاي هر يك از خوانندگان لازم به نظر مي‌رسد.

هر چيزي، نخستين بار به شكل يك فكر در ذهن انسان متولد شده، در نتيجه سازندۀ اصلي فكر انسان است.

شاه‌كليد به خواننده مي‌آموزد چطور از اين نيرو استفاده كند و از آن به طور سازنده و خلاق بهره بگيرد. براي اينكه بتوانيم آنچه را كه دوست داريم به دست آوريم، نخست بايد آن‌ها را در انديشۀ خود خلق كنيم. شاه كليد، روش كار را شرح مي‌دهد و ما را راهنمايي مي‌كند.

شما كه 24 فصل کتاب را به طور يكجا در اختيار داريد، بايد توجه داشته باشيد نبايد آن را مثل يك رمان بخوانيد بلكه بايد آن را مثل يك دورۀ درسي مطالعاتي دنبال کنید و مفهوم هر فصل آن را با جديت درك كنيد.

با عمل به روش‌هاي شاه‌كليد، شخصيتي قوي‌تر و بهتر ساخته مي‌شود كه به نيرويي تازه مجهز است تا بتواند به هر هدف شخصي كه شايستگي آن را دارد، دست پيدا كند و قدرتي تازه براي لذت بردن از زيبايي‌ها و شگفتي‌هاي زندگي، كسب كند.

1396/09/22
1105

برچسب ها

خبرهای مشابه

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر