همزمان با جشن گلاب‌گیری:

جشن روز جهانی کتاب در باغ فین کاشان

مدیر روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کاشان از بررسی پیشنهاد عضو شورای شهر تهران برای برگزاری روز جهانی کتاب در باغ فین خبر داد.

مرتضی احمدی‌نجات؛ مدیر روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کاشان، با اشاره به سفر عیدانه احمد مسجد‌جامعی به چهارمین پایتخت کتاب ایران بیان کرد: آخرین روز‌‌های تعطیلات نوروز احمد مسجد‌جامعی به چهارمین پایتخت کتاب ایران سفر کرد و با توجه به موج سفر‌‌های نوروزی و ظرفیت فرهنگی کاشان پیشنهاد شد مراسم گرامی‌داشت روز جهانی کتاب در باغ فین برگزار شود.
 
به گفته احمدی‌نجات، همزمان با تعطیلات نوروز بازدید 313 هزار نفر از باغ فین کاشان به ثبت رسید و پیش‌بینی می‌شود این میزان، فصل گلابگیری به نیم‌‌میلیون نفر برسد.
 

مدیر روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کاشان ادامه داد: معرفی داستان ایرانی به گردشگران داخلی، خارجی و برگزاری جشن امضا آثار نویسندگان کاشانی در صورت تصمیم‌ نهایی برای اجرای مراسم گرامی‌داشت روز جهانی کتاب در باغ فین برگزار می‌شود.
 
احمدی نجات با اشاره به میزان بالای حضور گردشگر در کاشان همزمان با آغاز فصل گلابگیری و تاکید بر اجرای با کیفیت برنامه‌های روز جهانی کتاب احتمال تغییر تاریخ این برنامه وجود دارد.

روز جهانی کتاب هر ساله 23 آوریل از سوی یونسکو در سراسر دنیا برگزار می‌شود.

(منبع: ایبنا)

1397/01/18
955

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر