سری جدید کتاب‌های هری پاتر؛

انتشار ۴ کتاب جدید از سری کتاب‌های هری پاتر

چهار کتاب جدید از سری داستان‌های «‌هری پاتر» پس از گذشت ۲۰ سال از انتشار اولین جلد این مجموعه، ماه آینده منتشر می‌شوند.

به نقل از ایندیپندنت، این سری کتاب‌های کوتاه که در قالب کتاب‌های الکترونیکی به کنکاش در سنت‌ها و دنیای جادویی داستان‌های “هری پاتر” می‌پردازند به زودی توسط انتشارات “پاترمور” به چاپ می‌رسند.

این سری کتاب‌های کوتاه با اقتباس از پادکست‌های “جی. کی. رولینگ” که برای نمایشگاه “هری پاتر” در سال ۲۰۱۷ تهیه شده بودند، خلق شده‌اند. هر یک از این داستان‌های کوتاه به یکی از درس‌های آموزشی در “هاگواردز” می‌پردازد.

وب‌سایت “پاترمور” در بیانیه‌ای اعلام کرد:‌ “با مطالعه این ‌سری کتاب‌های جدید الکترونیکی خودتان را برای ماجراجویی در اعماق تاریخچه دنیای جادو آماده کنید. به‌علاوه به منظور کنکاش در سرچشمه جادو، این کتاب‌های الکترونیکی جدید، طراحی‌ها و ‌یادداشت‌هایی را که پیش‌تر در سری داستان‌های “هری پاتر” دیده شده بودند در اختیار خوانندگان قرار می‌دهند.

این سری کتاب‌های الکترونیکی با عنوان‌های “هری پاتر؛ سفری در دنیای جادو و دفاع در برابر جادوی سیاه”، “هری پاتر؛ سفری به دنیای معجون‌ها و گیاه‌شناسی”،‌ “هری پاتر؛ سفری در دنیای پیش‌گویی و طالع‌بینی” و “هری پاتر؛ سفری به دنیای محافظت از موجودات جادویی” ماه آینده منتشر خواهند شد.

دو جلد اول این سری کتاب‌های الکترونیکی بیست و هفتم ژوئن منتشر خواهند شد. جلد سوم و چهارم این سری داستان‌های جادویی نیز کمی بعد در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

تصویرگری هر چهار کتاب را “روهان دنیلی ایسون” هنرمند بریتانیایی به عهده خواهد داشت و این مجموعه در ابتدا به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی و آلمانی در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

پس از انتشار آخرین جلد سری داستان‌های “هری پاتر” در سال ۲۰۰۷، هیچ کتاب کوتاهی از سری داستان‌های “هری پاتر” منتشر نشد.

با این حال در سال ۲۰۱۶ یک نمایشنامه با عنوان “فرزند نفرین‌شده” هم‌زمان‌ با اکران اولین سری از مجموعه فیلم‌های “موجودات شگفت‌انگیز” که برگرفته از داستان‌های دنیای جادو و جادوگری است، منتشر شد.

(منبع: ایسنا)

1398/03/12
1201

خبرهای مشابه

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر