13 کار که افراد قوی ذهن، انجام نمی دهند.

13کار که افراد قوی ذهن، انجام نمی دهند

افراد با ذهن‌های قوی، عادت‌های سالم دارند. آن‌ها، احساسات، تفکرات و رفتارهای خود را در جهتی مدیریت می‌کنند که آن‌ها را به موفقیت در زندگی برسانند. نگاهی بیندازید به لیستی از کارهایی که این افراد انجام نمی‌دهند.

به گزارش سایت آی‌آی‌ کتاب‌نیوز،

افراد با ذهن‌های قوی، عادت‌های سالم دارند. آن‌ها، احساسات، تفکرات و رفتارهای خود را در جهتی مدیریت می‌کنند که آن‌ها را به موفقیت در زندگی برسانند.

 نگاهی بیندازید به لیستی از کارهایی که این افراد انجام نمی‌دهند.

1-آن‌ها وقت خود را برای غصه خوردن و پشیمانی تلف نمی‌کنند.

 افراد با ذهن‌های قوی، وقت خود را صرف پشیمانی و غصه خوردن در مورد شرایط شان، نمی‌کنند.درعوض، آن‌ها مسئولیت نقش خود در زندگی به عهده می گیرند و می فهمند که زندگی همیشه آسان یا عادلانه نیست.

2-آن‌ها قدرت خود را از دست نمی‌دهند.

 این افراد به دیگران اجازه نمی‌دهند تا بر آن‌ها کنترل داشته باشند. آن‌ها هیچ وقت جملاتی مشابه، رئیسم باعث ناراحتی من شد، نمی‌گویند. و دلیل آن هم این است که این افراد باور دارند که احساسات‌ شان در کنترل خودشان است و دارای حق انتخاب هستند که چگونه به احساسات شان پاسخ بدهند.

3-آن‌ها از تغییرات، خجالت‌زده نمی‌شوند.

 افراد ذهن قوی سعی نمی کنند از تغییر جلوگیری کنند. در عوض، آنها از تغییرات مثبت استقبال می کنند و روحیه‌ی انعطاف پذیری بالایی دارند. آنها درک می کنند که تغییر اجتناب ناپذیر است و به توانایی‌های خود برای انطباق با آنها، اعتقاد دارند.

4-آن‌ها، انرژی خود را صرف اموری که بر آن کنترل ندارند، نمی‌کنند.

 شما از یک فرد دارای ذهن قوی، نمی شنوید که از چمدان های گمشده یا ترافیک شکایت کند. درعوض، آنها بر آنچه می توانند در زندگی خود کنترل کنند، تمرکز می کنند. آنها می دانند که بعضی اوقات، تنها چیزی که می توانند کنترل کنند، نگرش آنهاست.

5- آنها از خوشحال کردن همه، نگران نیستند.

 افراد ذهن قوی، تشخیص می دهند که لازم نیست همه را راضی کنند. آنها نمی ترسند که نه بگویند و یا در صورت لزوم صحبت نکنند.آن‌ها همچنین تلاش می کنند که مهربان و منصف باشند.

6-آن‌ها از ریسک کردن حساب شده، ترسی ندارند.

 آن‌ها خطرات بی پروا یا احمقانه را قبول نمی‌کنند، اما خطرات محاسبه شده را فراموش نکنید. افراد قدرتمند قبل از تصمیم‌گیری‌ های بزرگ، وقت خود را صرف سبک و سنگین کردن خطرات و مزایا می کنند و قبل از اقدام، کاملاً از مشکلات احتمالی آگاه هستند.

7-آن‌ها با گذشته نمی‌جنگند.

 افراد قوی، زمان خود را برای جنگیدن با گذشته و آرزوی متفاوت بودن آن، هدر نمی دهند. آن ها نسبت به گذشته‌ی خود آگاه هستند و از آن تجربه کسب می کنند. آن‌ها دائماً تجربیات بد را تکرار نمی کنند و در مورد روزهای عالی خیال پردازی نمی کنند. درعوض، آنها برای زمان حال زندگی می کنند و برای آینده برنامه ریزی می کنند.

8-آن‌ها اشتباهات مشابه را تکرار نمی‌کنند.

 افراد دارای ذهن قوی، مسئولیت رفتار خود را می پذیرند و از اشتباهات گذشته خود درس می گیرند. در نتیجه، آنها مرتباً آن اشتباهات را تکرار نمی کنند. در عوض، آنها در آینده حرکت می کنند و تصمیمات بهتری می گیرند.

9-آن‌ها از موفقیت دیگران ناراحت نمی شوند.

 افراد قدرتمند می توانند موفقیت دیگران در زندگی را ببینند و از آنها تجلیل کنند. وقتی دیگران فراتر از آنها باشند، حسادت و احساس ناراحتی نمی کنند. درعوض، آنها می دانند که موفقیت با کار سخت همراه است و آنها مایل هستند برای موفقیت خود تلاش کنند.

10-آن‌ها بعد از اولین شکست، تسلیم نمی‌شوند.

 افراد ذهن قوی، شکست را دلیل تسلیم نمی دانند. درعوض، آنها از شکست به عنوان فرصتی برای رشد و پیشرفت استفاده می کنند. آنها مایل هستند تا تلاش خود را تا زمانی که درست نتیجه نگیرند، ادامه دهند.

11-آن‌ها از تنهایی نمی‌ترسند.

  افراد قدرتمند می توانند تنها بودن را تحمل کنند و از سکوت نمی ترسند. آنها نمی ترسند که با افکار خود تنها باشند.
آن‌ها حتی از تنهایی خود لذت می برند و برای همدم و سرگرمی همیشه به دیگران وابسته نیستند

12- آن‌ها احساس نمی‌کنند که جهان از آن‌ها چیزی به مالکیت دارد.

افراد قوی، احساس حق در زندگی ندارند. آن‌ها با این ذهنیت متولد نشده‌اند که دیگران از آنها مراقبت می کنند یا اینکه جهان باید به آنها چیزی بدهد. درعوض، آنها براساس شایستگی های خود به دنبال فرصت ها می گردند.

13-آن‌ها انتظار نتایج آنی را ندارند.

 اگر آن‌ها در زمینه بهبود سلامتی خود تلاش می کنند و یا این که کار جدیدی را در خارج از کشور انجام دهند، انتظار نتایج فوری  ندارند. در عوض، آن‌ها مهارت و زمان خود را به بهترین شکل ممکن به کار می گیرند و می فهمند که تغییر واقعی به زمان نیاز دارد.

1398/05/22
1099

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر