صفحه اصلی  کتاب فارسی  علمی  جغرافیا  اطلس جهان امروز (جامع 99 ـ 98)

اطلس جهان امروز (جامع 99 ـ 98)


گیتا شناسی


  قیمت خرید :   50,000   تومان


 توضیحات :

(اطلس جهان امروز) تلاش دارد تا به صورت فشرده اطلاعات جامعی را در مورد جغرافیا و علوم مرتبط با آن ارائه نماید. به علاوه نقشه های متعددی از حیطه های مختلف جغرافیا به ویژه جغرافیای طبیعی و سیاسی تدوین شده که بخش های اصلی کتاب را به خود اختصاص می دهد. در بخش نخست این مجموعه مطالب عمومی در مورد جغرافیا و نجوم آمده که در طی آن به منظومه شمسی، مهبانگ و سیر تکاملی زمین از آغاز پیدایش تاکنون و همچنین خلاصه ای از (سیستم های تصویر نقشه) پرداخته شده است. بخش دوم با مجموعه ای از اطلاعات جغرافیایی آغاز گردیده و در ادامه، فهرست کشورهای مستقل جهان در جدولی جامع شامل چندین مورد از مشخصات مختلف کشورها به صورت یکسان درج شده است.

پرچم کشورهای مستقل جهان نیز در دو صفحه آمده و سرزمین های غیر مستقل جهان نیز دو صفحه را به خود اختصاص داده است. نقشه آسیا به صورت طبیعی و سیاسی در ابتدای بخش سوم قرار گرفته و پس از نقشه خاورمیانه، پنج نقشه موضوعی از ایران شامل نقشه های طبیعی، تقسیمات کشوری، راهها، منایع آب و زمین شناسی به علاوه دو نقشه دریای خزر و خلیج فارس درج گردیده است. به لحاظ اهمیت ویژه کشورهای همسایه و کشورهای مهم آسیا، 17 صفحه به این کشورها اختصاص یافته است.

در چهارمین بخش، پس از دو نقشه طبیعی و سیاسی از اروپا، نقشه راهنمای اتحادیه اروپا چاپ شده که شامل اطلاعاتی در مورد تاریخچه و ارکان مهم این اتحادیه می باشد. در ادامه این فصل نقشه های سیاسی متعددی از کشورها و مناطق مهم اروپا آمده است. سپس در بخش پنجم پس از درج دو نقشه طبیعی و سیاسی از آفریقا، سه صفحه نیز به نقشه های دقیق تر از این قاره اختصاص یافته است. بخش ششم به قاره آمریکای شمالی و مرکزی تخصیص داده شده و در بخش هفتم نیز در مجموع چهار نقشه طبیعی و سیاسی از قاره آمریکای جنوبی و دو کشور مهم آمریکای جنوبی درج شده است. سپس در طی سه صفحه، به نقشه های طبیعی و سیاسی کشورهای نواحی استرالیا و اقیانوسیه پرداخته شده و در پایان این قسمت نیز دو نقشه از مناطق پیرامونی شمالگان و سرزمین جنوبگان آمده است.



 بیشتر بدانید

دسته‌بندی : کتاب فارسی


موضوع فرعی 1 : جغرافیا


موضوع اصلی : علمی


موضوع فرعی 2 :


مترجم :


ناشر : گیتا شناسی




شابک : 9786229545140


قطع کتاب : رحلی


تعداد صفحات : 112


نوبت چاپ : 1


وزن : 350 گرم

  آمار و اطلاعات

  تعداد مشاهده این کتاب : 2082 بار


  دفعاتی که پیشنهاد شده : 0 بار


  دفعاتی که پیشنهاد نشده: 0 بار


 تعداد کسانی که این کتاب را خوانده اند : 0 بار


  تعداد کسانی که می خواهند این کتاب را بخوانند: 0 بار










 کتاب‌های مرتبط

A Theory and History of Rural urban Governance in China / تئوری و تاریخ حاکمیت روستاها و شهرها در چین


A Theory and History of Rural urban Gove..

ناشر : Springer

قیمت : 90,000  تومان



مشاهده کتاب
Urban Rural Transformation Geography /Sustainable Development Goals Series / تحول شهری روستایی در زمینه جغرافیا  / مجموعه اهداف توسعه پایدار


Urban Rural Transformation Geography /Su..

ناشر : Springer

قیمت : 70,000  تومان



مشاهده کتاب

 نظرات کاربران

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید


ارسال متن پیام