Better World Books

Better World Books

کتابفروشی «کتا‌ب‌های جهان بهتر» در حوزه کتاب‌های نو و کهنه از سال 2002 مشغول به فعالیت شده است. این سایت در سال 2002 توسط کریستوفر کریس، خاویر هلگسن و جف کورتزمان تاسیس شد. اولین اقدام این سایت این بود که موسسان کتاب‌های درسی خود را به صورت آن‌لاین به فروش برسانند. 

این سایت بیشتر از منابع دانشگاهی استفاده می‌کند به طوری که با 1800 کالج و دانشگاه در ارتباط است. همچنین این سایت در چهار ایالت آمریکا دارای مرکز توزیع می‌باشد. 

این سایت خدمات خود را در بخش‌های «کتاب‌های درسی»، «محصولات پرطرفدار» و «شبک‌های مجازی» سامان داده است. سایت «کتا‌ب‌های جهان بهتر» به شما کمک می‌کند تا کتاب‌هایی را که دیگر به آن‌ها نیاز ندارید، به صورت آن‌لاین بفروشید. همچنین فارغ‌التحصیلان دانشگاهی این امکان را می‌یابند که کتاب‌های درسی خود را از طریق این سایت بفروشند. 

این سایت کتاب‌هایش را ذیل موضوعاتی چون «هنر»، «کتاب‌های صوتی»، «زندگی‌نامه»، «سلامت»، «تجارت»، «کودک»، «کامپیوتر»، «درسی»، «تاریخ»، «علمی تخیلی»، «موسیقی»، «فلسفه»، «سیاست»، «کتاب‌های نادر»، «کتاب‌های مرجع»، «دین»، «کتاب‌های درسی»، «علوم اجتماعی» و ... تقسیم بندی کرده است. 

همچنین این امکان وجود دارد که شما بتوانید کتاب مشخصی را در زبان‌های کاتلانی، دانمارکی، هلندی، انگلیسی، اسپرانتو، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، لاتین، لهستانی، پرتغالی و اسپانیولی جستجو کنید.

1398/01/20
2388

برچسب ها

مطالب مشابه

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر