barnes and noble

barnes and noble

کتاب‌فروشی «بارنز اند نوبل» با قدمت 130 سال از سال 2009 سایت فروش کتاب خود را راه‌اندازی کرده است. 

سایت «بارنز اند نوبل» از 500 شرکت تشکیل می‌شود و بزرگترین کتاب‌فروشی خرده فروش در ایالات متحده آمریکاست. همچنین این سایت به خرده‌فروشی در حوزه محتویات، رسانه‌های دیجبنتال و محصولات آموزشی آمریکا می‌پردازد. 

این شرکت با همکاری 640 کتابفروشی در 50 ایالت آمریکا همکاری دارد. 

پیشینه این کتابفروشی به سال 1886 می گردد زمانی که چارلز م. بارنز و ویلیام بارنز به همراه کلیفرد نوبل و لئوناردو ریگو در شهر نیویورک اقدام به افتتاح این فروشگاه کردند. طبق آخرین امار این فروشگاه در سال 2016 بیش از 24 میلیون دلار درآمد داشته و 29 هزار کارمند دارد. 

سایت «بارنز اند نوبل» خدمت ویژه‌ای با نام نوک بوک (NOOK Books ) عرضه می‌کند. این امکان در خصوص عرضه کتاب‌های ای‌ بوک بوده و سازگار با اندروید است. این امکان «بارنز اند نوبل» در سال 2009 مختص آمریکا بود، اما پس از آن به صورت جهانی درآمد. این سایت با نوک بوک، کتاب‌های الکترونیکی خود را عرضه می‌کند. 

سایت «بارنز اند نوبل» مانند سایت‌های دیگر کتاب‌های تازه نشر، نایاب، کمیاب و دست دوم را عرصه می‌کند. با مراجعه به سایت این کتاب‌فروشی می‌توانید از قسمت‌های «کتاب»، «نوک بوک»، «نوک»، «کتاب‌های درسی»، «دکه روزنامه‌فروشی»، «نوجوانان»، «کودکان»، «بازی و اسباب‌بازی»، «سرگرمی»، «خانه و هدیه»، «فیلم و تلویزیون»، «موسیقی» و «حراج» خدمات یا کالای مورد نیاز خود را جستجو کنند. 

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های خود را ذیل موضوعاتی مانند «دین»، «زندگینامه»، «تجارت»، «کتاب آشپزی»، «علمی تخیلی»، «تاریخ» و ... در این سایت جستجو کنند.

1398/05/05
2486

برچسب ها

مطالب مشابه

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر