بانک صادرات ایران


سبزان


قیمت اصلی : 75,000   تومان

مبلغ 15% تخفیف : 11,250 تومان

  قیمت نهایی خرید : 63,750  تومان


 توضیحات :

در شصت هفتاد ساله ی دوران اخیر، مؤسسات اقتصادی و بانک های بسیاری در کشورمان پا به عرصه ی وجود گذاشته اند. بعضی چون بانک بیمه بازرگانان و اصناف در همان سالهای آغازین و برخی دیگر با رویدادی شکننده، چون انقلاب سال ۱۳۵۷ در توفان حوادث به تاریخ پیوستند و تا ابد فراموش شدند. چرا بانک صادرات ایران همچنان ماندگار از مهندس محمدعلی مفرح به یادگار باقی مانده است؟ به راستی راز بزرگی، شکوه، عظمت و پویایی بانک صادرات ایران در چیست؟ چرا با دست خالی، سلامت فکر و جلب اعتماد تودهی مردم می توان کارهای بزرگ انجام داد؟ چطور بانک صادرات ایران به چنین راهی رفت و پیروز شد؟
این دفتر هر چند نارسا و کوتاه، فرازهایی اندک از رموز موفقیت و کامیابی بانک صادرات ایران را با زبانی ساده موشگافی و به آگاهی می رساند رموزی که می باید در کلاس های مدیریت و بانکداری کشور تدریس و بازدهی آن در ادارهی امور کشور مورد توجه اکید قرار داده شود
رموزی که ثابت کرد و آموزش داد، پشتوانهی پول یک کشور، نه طلاست، نه سنگهای قیمتی و نه اوراق بهادار، بلکه پشتوانه اش، تنها کار است و کار است و کار مدیریت مفرح به دور از خمودگی، همیشه سرشار از شادی و نشاط و امید بود. عشق و علاقه بود به کارکنان، خانواده های آنان و خدمت به خلق در مدیریتش موج میزد مدیریت مفرح پیروزی دانائی بود پر جہالته موفقیت ادبه اخلاق و ایمان و اعتماد به جوانان تازه کار و جویای نام بود شوق بود، شور بود، انگیزه و کار بود، پیشرفت فرهنگ و گسترش اداب ایران دوستی و اثرگذاری مستقیم و غیرمستقیم پر زندگی و رفاه مردم بود همه چیز بود جز سستی و کاهلی، بی مسئولیتی و بداندیشی و کثر فکری و ناکامی.
این‌ها تمام پدیده‌هایی بود نادیده و نوظهور، در مدیریت بانکداری و اداری کشور، که در مکتب بانک مفرح، بانک صادرات ایران آموزش داده می شده این آموزه ها در لابه لای صفحات این دفتر نهفته است و می تواند در پیشرفت بهتر و سریعتر کشور و اداری امور مملکت به ویژه در اقتصاد و صنعت بانکداری به نحوی شایسته و مطلوب مورد بهره برداری و توجه قرار داده شود.



 بیشتر بدانید

دسته‌بندی : کتاب فارسی


موضوع فرعی 1 : اقتصاد و مدیریت


موضوع اصلی : کسب و کار


موضوع فرعی 2 :


مترجم :


ناشر : سبزان




شابک : 9786001171147


قطع کتاب : رقعی


تعداد صفحات : 269


نوبت چاپ : اول


وزن : 400 گرم

  آمار و اطلاعات

  تعداد مشاهده این کتاب : 268 بار


  دفعاتی که پیشنهاد شده : 0 بار


  دفعاتی که پیشنهاد نشده: 0 بار


 تعداد کسانی که این کتاب را خوانده اند : 0 بار


  تعداد کسانی که می خواهند این کتاب را بخوانند: 1 بار







 برچسب‌ها

 اشتراک‌گذاری




 کتاب‌های مرتبط

 نظرات کاربران

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید


ارسال متن پیام