صفحه اصلی  کتاب فارسی  علمی  فیزیک  جهان در پوست گردو

جهان در پوست گردو


حریر سهامی انتشار


  قیمت خرید :   6,250   تومان


 توضیحات :

استیون هاوکینگ یکی از پرنفوذترین اندیشمندان زمان ماست. اندیشه ورزیهای ماجرجویانه او و شیوه شوخ طبعانه ای که برای بازگویی اندیشه هایش به کار می گیرد، نام او را پر آوازه ساخته است. کتاب "تاریخچه زمان" که در چندین میلیون نسخه به فروش رسیده، چشم اندازی دلربا از فیزیک نظری برای خوانندگان در سراسر جهان فراهم آورد.

اینک در کتابی تازه و پر از تصویر و نمودار، هاوکینگ به مهمترین رویدادهایی که پس از کتاب "تاریخچه زمان" رخ داده است، می پردازد. او ما را به پیشروترین بخشهای فیزیک نظری می برد، جایی که واقعیت اغلب از تخیل شگفت آورتر است. و به زبانی ساده اصولی را که بر جهان فرمان می رانند بازگو می کند.

پرفسور هاوکینگ، همچون بسیاری از دانشمندان دیگر در جامعه علمی بین المللی، در طلب جام جم دانش، یعنی نظریه فریبای همه چیز که در کیهان نهانست، می باشد. در کتاب جهان در پوست گردواو راهنمای ماست در سفری اکتشافی برای گشودن رازهای جهان، از ابر گرانش تا ابر تقارن، از نظریه کوانتومی تا نظریه ام (M Theory) از هالوگرافی تا دوگانگی.

در این پر هیجان ترین ماجراجویی ذهنی، او در پی بهم آمیختن نظریه نسبیت عام انیشتین و اندیشه تاریخهای چند گانه ریچارد فینمن و فراهم آوردن نظریه ایست یکپارچه که هر آنچه را در جهان روی می دهد، توصیف کند.

او ما را به مرزهای بکر و دست نخورده دانش می برد، شاید در آنجا نظریه ابر ریسمانی و P-branes، فرجامین کلید گشودن این چیستان و معما باشد. خواندن "کتاب جهان در پوست گردو" برای همه کسانی که می خواهند جهانی را که در آن می زیند، بشناسند، ضروری است.



 بیشتر بدانید

دسته‌بندی : کتاب فارسی


موضوع فرعی 1 : فیزیک


موضوع اصلی : علمی


موضوع فرعی 2 :




شابک : 9789649334257


قطع کتاب : رقعی


تعداد صفحات : 326


نوبت چاپ : هفتم


وزن : 200 گرم

  آمار و اطلاعات

  تعداد مشاهده این کتاب : 618 بار


  دفعاتی که پیشنهاد شده : 0 بار


  دفعاتی که پیشنهاد نشده: 0 بار


 تعداد کسانی که این کتاب را خوانده اند : 0 بار


  تعداد کسانی که می خواهند این کتاب را بخوانند: 0 بار







 برچسب‌ها

 اشتراک‌گذاری




 کتاب‌های مرتبط

 نظرات کاربران

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید


ارسال متن پیام