biblio

biblio

شما با سایت بیبلیو می‌توانید به بیش از 100 میلیون کتاب نایابت، کمیاب، عتیقه، درسی و تازه نشر دست‌رسی داشته باشید. این سایت کوشش می‌کند تا با برقراری ارتباط با بهترین کتاب‌فروش‌ها در سطح جهان، تعادلی میان بیشترین کمیت و بالاترین کیفیت برقرار کند. 

کتاب‌فروشی اینترنتی «بیبلیو»، ویژه کتاب‌های نادر و عتیقه است و البته امکان یافتن کتاب‌های تازه‌ نشر نیز در آن وجود دارد. این کتاب‌ها از فروشگاه‌های کتاب فروشی مستقل در سراسر دنیا تامین می‌شود. بیبلیو در سال 2000 و شهر آشویل واقع در شمال ایالت کارولینای آمریکا تاسیس شده است. 

این سایت خود را چنین معرفی می‌کند: بیبلیو بیش از 100 میلیون کتاب دست دوم، کمیاب را به شما عرضه می‌کند. ما با بهترین کتاب‌فروشی‌ها در دنیا همکاری می‌کنیم، برای اینکه بتوانیم تعادلی میان بهترین کیفیت و بیشترین کمیت را ایجاد کنیم. 

این سایت بخش‌های از جمله «جتسجو»، «کتاب‌های نادر»، «کتاب‌های درسی» و «کتابفروشی» را دارد. همچنین در بخشی دیگر «ایده‌هایی برای هدیه» به شما می‌دهد. «ویژه‌ها» بخش دیگر این سایت است که در آن به ارائه کتاب‌هایی با ده درصد تخفیف، کتاب‌های زیر قیمت و ... می‌پردازد.

1398/01/20
1982

برچسب ها

مطالب مشابه

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر