آیا دانلود رایگان کتاب خارجی بصورت پی دی اف و یا دانلود رایگان کیندل کتاب خارجی از آمازون امکان پذیر است

دانلود رایگان کتاب خارجی در فرمت پی دی اف و کیندل

دوستانی که به دنبال دانلود رایگان کتاب خارجی در فرمت کیندل و یا پی دی اف هستند معمولا این سوال را همیشه از ما می پرسند که آیا در سایت آی آی کتاب امکان دانلود رایگان کتاب خارجی وجود دارد؟

 همه ما می دانیم که ارسال کتاب از خارج از کشور با توجه به نرخ برابری ریال با ارزهای دیگر، هزینه های گمرگی و دهها هزینه  دیگر باعث می شود که ارسال کتاب کاغذی از خارج از کشور به ایران برای مصرف کننده به صرفه نباشد. بنابراین در سالهای اخیر تمامی کسانی که به نحوی به کتاب خارجی احتیاج داشته و دارند سعی می کنند بجای خرید کتاب در فرمت کاغذی و به اصطلاح فیزیکی به سراع فرمت پی دی اف و یا کیندل و یا هر فرمت الکترونیکی کتاب و مجلات خارجی بروند.

همچنین همه ما می دانیم با توجه به عدم الزام ایران به قانون کپی رایت، همه ما می توانیم به راحتی فرمت پی دی اف کتابهای خارجی را بصورت رایگان از کانالهای و سایت های مختلف دانلود کنیم و بدون هیچگونه نگرانی از آنها استفاده کنیم.

دوستان می پرسند آیا از طریق سایت آی آی کتاب هم می توانند کتابهای خارجی را بصورت رایگان دانلود کنند؟

در پاسخ باید گفت: اولا اکثر کتابهایی که پی دی اف آنها در سایت های مختلف گذاشته می شود کتابهایی هستند که در سالهای گذشته به چاپ رسیده اند. کتابهایی که تاریخ چاپ آنها جدید باشد معمولا امکان تهیه فرمت پی دی اف آنها به صورت رایگان وجود ندارد. و مشتریان سایت آی آی کتاب هم اکثر کسانی هستند که به دنبال کتابهای روز دنیا هستند.

مشتریان ما مانند اساتید دانشگاه ها ، دانشجویان دوره های تکمیل ، موسسات دانش بنیان و تحقیقاتی و پژوهشی و یا دانشگاه ها و مراکز عملی و موسسات تحقیقاتی کلا به دنبال کتابهای جدید هستند. و فرمت پی دی اف این گونه کتابها را نمی توان بصورت رایگان دانلود کرد. 

سایت آی آی کتاب این گونه کتابها را از سایت ناشران اصلی خریداری می کند. با توجه به تخفیفاتی که این ناشران معمولا بر روی سایت خودشان قرار می دهند  و با حذف هزینه های ارسال و پست و گمرگ و غیره، در نهایت هزینه ریالی این کتابهای خیلی ارزان تر از نوع کاغذی تمام می شود.

حال سوال این است: سایت هایی که ادعا می کنند پی دی اف کتابهای خارجی را رایگان ارایه می دهند پس چیست.

بایت گفت بله کار آنها درست است ولی کلا کارشان کتابهای تاریخ گذشته است. و یا مقالاتی که از کتابخانه های دانشگاه های مختلف کپی می کنند می باشد.

موضوع دیگری که باید به آن اشاره کرد کیفیت پی دی اف کتاب های خارجی اورجینال و خریداری شده از ناشران اصلی است.

این پی دی اف ها در موارد خیلی زیادی قابلیت چاپ دارند و می توان براحتی آنها را بصورت کاغذی به چاپ رساند و در قفسه کتابخانه خانگی و یا محل کار و هر جای دیگری قرار داد. اتفاقا سایت آی‌ آی کتاب در این زمینه هم به مراکز کتابخانه ای و دانشگاهی خدماتی تحت عنوان، کتاب خارجی چاپ ایران را ارایه می دهد. که قیمت تمام شده آنها خیلی ارزانتر از کتاب کاغذی پست شده از خارج از کشور است. و یا خیلی از ناشران با تهیه فرمت پی دی اف کتاب خارجی ، آن ها را چاپ و در اختیار دانشجویان و مشتریان قرار می دهند. با توجه به کیفیت بالای این نوع از فرمت پی دی اف کتاب خارجی بخش زیادی از هزینه این ناشران در جهت آماده سازی کتاب صرفه جویی می شود. 

به هر حال باید بدانیم که pdf کتابهای خارجی و یا کتاب خارجی فرمت کیندل تحت شرایط خاصی در سایت آی آی کتاب تهیه و به مشتریان عرضه می شود.

شما می توانید هنگام سفارش کتاب خارجی قید کنید که واحد فروش کتاب خارجی قیمت پی دی اف و یا کیندل آن را به شما پیشنهاد دهد و حتی می توانید قیمت چاپ ایران کتاب را هم بپرسید.

واحد فروش کتاب خارجی سایت آی آی کتاب در هر حال خود را موظف می داند در شرایط کنونی نیازهای بخش علمی و تحقیقاتی و پژوهشی کشور را به منابع عملی خارجی تامین کند.

 

1400/03/02
6614

مطالب مشابه

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر