انتشارات سبزان منتشر می کند

«آبگینه و راز ملک جوان»؛ چاپ کتاب داستان در انتشارات سبزان

مجموعه داستان «آبگینه و راز ملک جوان» به قلم سهیلا امینی به زودی در انتشارات سبزان به چاپ خواهد رسید. این مجموعه در دو دفتر و در مجموع 17 فصل تنظیم شده است. دفتر اول شامل 7 فصل و دفتر دوم شامل 10 فصل است.

مجموعه داستان «آبگینه و راز ملک جوان» به قلم سهیلا امینی به زودی در انتشارات سبزان به چاپ خواهد رسید. این مجموعه در دو دفتر و در مجموع 17 فصل تنظیم شده است. دفتر اول شامل 7 فصل و دفتر دوم شامل 10 فصل است.

داستانهای این مجموعه در واقع بازخوانی روایتی قدیمی است که سینه به سینه از نسل های پیشین به روزگار امروز راه خود را باز کرده است و اینک در کتابی چاپ شده و به زودی در اختیار علاقه مندان افسانه ها و روایتها قرار می گیرد.

روایت زندگی آبگینه و شهربانو که به گفته نویسنده آدم را به سرزمین جادویی و مکان های اسرارآمیز در کوه های زاگرس و کویر لوت می برند.

در دیباچه می خوانیم:

«ما سه شب و سه روز در خانه حبس شدیم. پدرم زغال داغ زیر کرسی گذاشت و ما بچه‌ها به کمک مادرم روی کرسی انار و آجیل و خشکبار چیدیم و همگی به زیر کرسی پناه بردیم و از مادربزرگ ساقی خواستیم برای ما داستان دو دوست، یعنی عمه آبگینه و عمه شهربانو را از اول تا پایان تعریف کند.

مادربزرگ گرامی مان به عینک نیاز نداشت. از درون صندوق چوبی عتیقه، کتابی با جلد چرمی قهوه ای بیرون آورد، سپس رو به من کرد و گفت: "تو خط خوبی داری، چند دفتر و قلم بیاور و امشب داستان ها را با خط خوش بنویس." در میان کاسه انار و آجیل جایی برای دفترها باز کردم و آماده نوشتن شدم. وی سرگذشت ماجراجویانه آبگینه و شهربانو را طی سه روز و سه شب تعریف کرد و من همگی قصه ها را با جدیت و دقت تمام نوشتم...

این میراث داستانی از دست چند راوی شفاهی یا کتبی گذشته تا به من رسیده است و من آن را به شما تقدیم می کنم.»

فریاد دو زن و تولد دو دوست، قبیله درنژینه و قلعه ولاش، شورای عشیره گرین، دنیای دو دوست، سردار برزو، سفر ملک جوان بخت، عروسی تهمورث، دیدار آبگینه با مار سحرآمیز، طلسم، فرار دو دوست، کاروان سرای زنان، ترک کاروان سرا، دیدار حکیم در فلک الافلاک، خانه حکمران خرم آباد، شاهزاده و ملک جوان بخت، دیدار آبگینه با حکیم، فرار شاهزاده خانم

 

انتشارات سبزان به زودی کتاب «آبگینه و راز ملک جوان» را روانه کتابفروشی ها می کند. برای سفارش این کتاب می توانید از فروشگاه اینترنتی آی آی کتاب اقدام فرمایید.

1399/09/23
635

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر