قابل توجه زبان آموزان و آموزشکده های زبان انگلیسی، بهترین رمانهای انگلیسی ، جدیدترین کتابهای انگلیسی زبان اصلی و کتابهای تخصصی زبان اصلی را از کتابفروشی کتاب های انگلیسی تهیه کنند

کتاب زبان اصلی را از کجا تهیه کنم جدیدترین کتابهای خارجی و انگلیسی را با بهترین کیفیت از سایت آی آی کتاب یخواهید

با توجه به گران شدن نرخ ارز و افزایش هزینه های پست و کند شدن سیستم پست جهانی بخاطر بیماری کرونا بهتر است کتاب های خارجی را به صورت پی دی اف از ما خریداری کنید و آن را به صورت چاپ شده کاغذی از ما تحویل بگیرید

دسترسی به کتاب های انگلیسی و زبان اصلی که در خارج از کشور به چاپ می رسند یکی از آرزوهای زبان آموزان جوان است. می دانیم که خواندن رمان انگلیسی زبان اصلی راهی است برای آشنایی با ادبیات انگلیسی و تقویت زبان. این روزها کتاب های زیادی در حوزه ادبیات به زبان اصلی در دسترس خوانندگان ایرانی است.

خرید کتابی که جز پرفروش های آمازون است و یا اخیرا جایزه ای را برده، آنهم در این شرایط سخت تحریم و گرانی دلار و علی الخصوص اخیرا پاندمی کرونا ، شاید خواسته ای دور از ذهن باشد. حتی برای کسانی که آشنایی در خارج از کشور دارند و قبلا امیدوار بودند شاید از طریق آنها به این گونه کتابها دسترسی داشته باشند. چرا که در شرایط کنونی حتی مسافرتهای بین المللی هم تقریبا به کمترین میزان خود در سالهای اخیر رسیده است.

سایت آی آی کتاب به عنوان یکی از قدیمی ترین کتابفروشی های کتاب های زبان اصلی اخیرا فرمت دیجیتال این گونه کتابها را بسرعت از ناشران خارجی تهیه و در ایران در سطح محدودی به چاپ می رساند. کتابهای خارجی چاپ شده توسط سایت آی آی کتاب همانند کتاب اورجینال و اصلی بوده و هیچ تفاوتی با نسخه اصلی ندارد.

البته خیلی وقت ها ، کسانی هستند که  به دنبال کتاب های چاپ شده خارجی نیستند. اکنون شما می توانید به راحتی اکثر کتابهای خارجی را بصورت پی دی اف و یا در فرمت های دیگر الکترونیکی مانند کیندل از سایت آی آی کتاب تهیه کنید تهیه کنید.

خرید این گونه کتابها موجب صرفه جویی در وقت و هزینه های ما می شود.

۱ - در کمتر از یک ساعت به مشتری تحویل داده می شود.
۲ - قیمت آن نسبت به فرمت کاغذی خیلی ارزان تر است.
۳ - هزینه های اضافی به پست کشوری که کتاب از آن ارسال می شود پرداخت نمی شود.

هم اکنون بخش زیادی از مشتریان سایت آی آی کتاب به دنیال خرید جدیدترین کتابهای خارجی بصورت پی دی اف هستند.

بهر حال اکنون این امکان برای مشتریان سایت آی  آی کتاب و زبان آموزان و آموزشکده های زبان فراهم شده است که کتابهای دلخواه خود را در فرمت پی دی اف و یا چاپ کاغذی از ما تهیه کنند

اما کسانی نیز هستند که دوست دارند ضمن خرید کتاب خارجی بصورت پی دی اف فرمت کاغذی آن را هم داشته باشند.


سایت آی آی کتاب  این امکان را دارد که کتابهای پی دی اف خارجی خریداری شده توسط مشتریان عزیز را بصورت کاغذی از طریق سیستم های چاپ دیجیتال و تقریبا همسان با نمونه اصلی در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

می توانید راهنمای خرید کتاب خارجی را  اینجا مطالعه کنید.

تلفن تماس:   88847044 - 88829329

 

لینک برخی از خدمات سایت:

سفارش کالای غیرکتاب

سفارش کتاب و مجلات خارجی، کاغذی

سفارش کتاب و مجلات خارجی، پی دی اف

محاسبه قیمت کتاب، کالا و مجلات خارجی

کتاب مورد نظرم پیدا نشد

محاسبه هزینه های چاپ کتاب

آیا کتابی برای چاپ دارید؟

کتاب های عرضه شده توسط نویسندگان و مترجمان

  پرسش های متداول

برخی سوالات مهم پیرامون نحوه تهیه کتاب از سایت آمازون

 

 

1400/03/02
6733

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر