چاپ کتاب در سراسر دنیا

پرشین بوک هاوز؛ آماده برای دریافت کتاب از سراسر دنیا

پرشین بوک هاوز شرکت ارائه دهنده خدمات چاپ و نشر کتاب در شرق آمریکاست که تخصص اصلی اش طراحی، صفحه آرایی، ویراستاری و چاپ و پخش کتاب است.

اگر فارسی زبان هستید و ساکن کشورهای آمریکا، کانادا و انگلستان، و اگر تمایل دارید کتابی به زبان فارسی بنویسید، می توانید به وب سایت پرشین بوک هاوز (خانه کتاب فارسی) سری بزنید. جمعی از ایرانیان مقیم آمریکا که در حوزۀ چاپ و نشر کتاب، تخصص دارند با کارشناسان و متخصصان ماهرشان منتظر شما هستند تا نوشته های خود را در هر قالب و با هر فرمتی که هست دریافت کنند و آن را به صورت کتابی جذاب و خواندنی به دست مخاطبان خود بسپارند.

پرشین بوک هاوز شرکت ارائه دهنده خدمات چاپ و نشر کتاب در شرق آمریکاست که تخصص اصلی اش طراحی، صفحه آرایی، ویراستاری و چاپ و پخش کتاب است. این شرکت، بعد از دریافت کتاب شما، روی آن کلیه مراحل پیش از چاپ را انجام می دهد که بسته به محتوای کتابتان می تواند شامل موارد زیر باشد:

- ویراستاری

- صفحه آرایی

- طراحی جلد

و در نهایت کتاب چاپ شده شما را با تبلیغات و بازاریابی به دست مشتریان خاص خود می رساند.

متخصصان پرشین بوک هاوز در همۀ زمینه ها همراه شما هستند و با مشورت و مشارکت با شما کمکتان می کنند تا کتابتان را به بهترین نحو چاپ کنید؛ طوری که برازنده متن اثر شما باشد. حتی اگر شما کوچکترین اطلاعاتی درباره چاپ و نشر کتاب نداشته باشید هم جای نگرانی وجود ندارد. اعضای تیم حرفه ای پرشین بوک هاوز همواره آماده هستند تا در هر جهتی به شما مشاوره دهند و شما را یاری دهند تا بتوانید بنابر بودجه بندی و با بهترین قیمت، بهترین تصمیم را بگیرید و از ابتدای تا انتهای کار، لحظه ای شما را تنها نمی گذارند.

شاید اینک زمان آن باشد که برای اولین بار به رؤیای نوشتن خود جامۀ عمل بپوشانید.

برای دیدن سایت پرشین بوک اینجا کلیک کنید.

1403/02/11
60

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر