در دانشگاه تهران جنوب برگزار می‌شود:

برگزاری کارگاه شعر «نقش و کارکرد لحن در فرآیند تولید معنا»

کارگاه شعر «نقش و کارکرد لحن در فرآیند تولید معنا» با مطالعه موردی غزل‌های حافظ با تدریس دکتر فرهاد طهماسبی در دانشگاه تهران جنوب برگزار می‌شود.

پژوهشکده زبان و ادبیات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با همکاری مرکز ادبیات فارسی و تحقیقات عرفانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، اقدام به برگزاری کارگاه شعر «نقش و کارکرد لحن در فرآیند تولید معنا» با مطالعه موردی غزل‌های حافظ با تدریس فرهاد طهماسبی کرده است.
 
این نشست با هدف افزایش دانش نظری درباره نظریه‌های ادبی، ارتقای مهارت علمی، تجزیه و ترکیب ساختاری متن، تقویت و توانمندسازی دانسته‌های سبک‌شناختی، تحلیل متن، مباحث بلاغی و زیبایی‌شناسانه و موسیقی شعر برگزار می‌شود.
 
این دوره کارگاهی در مدت زمان یک هفته و در سه جلسه چهار ساعته برگزار خواهد شد. طبق اعلام دانشگاه این نشست‌ها در روزهای 23، 24 و 25 بهمن ماه برگزار خواهد شد و اعضای هیات علمی حوزه و دانشگاه، استاتید و دانشجویان می‌توانند با تخفیف در این دوره‌ها شرکت کنند.

به شرکت‌کنندگان در این دوره گواهینامه معتبر داده خواهد شد که ارزش علمی و اداری دارد. این گواهینامه قابل ترجمه و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.
 

 


علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره کارگاهی می‌توانند به سایت مرکز آموزشهای آزاد تخصصی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به نشانی TAM.IHCS.AC.IR  مراجعه کنند و یا با شماره 88624485-021 تماس بگیرند. همچنین علاقه‌مندان می‌تواند به نشانی تهران، میدان فردوسی به سمت امام- خیابان کوشک، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب- دانشکده هنر و معماری- سالن آمفی تئاتر مراجعه کنند.

(منبع: ایبنا)

1396/11/21
1320

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر