مدیر فروش انتشارات «مروارید» اعلام کرد:

کتاب میرصادقی درباره زنان داستان‌نویس پس از ۱۰ سال مجوز گرفت

کتاب پژوهشی «زنان داستان نویس نسل سوم» پس از قریب ۱۰ سال در هفته جاری موفق به کسب مجوز نشر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

«امیر علی‌بیگ» مدیر فروش انتشارات «مروارید» با اعلام این خبر  گفت: با همکاری و مساعدت آقای جواد مرادی‌نیا (مدیر اداره کتاب وزارت ارشاد) کتاب «زنان داستان‌نویس نسل سوم» پس از ۱۰ سال که از سوی انتشارات مروارید برای اخذ مجوز به ارشاد رفته بود، مجوز نشر را دریافت کرد و به زودی روانه بازار کتاب خواهد شد.

به گفته وی، این اثر مفصل پژوهشی که در ۶۰۰ صفحه تدوین شده است، شامل موضوعات متنوع داستانی نویسندگان زن در سه دهه اخیر است و در آن ۶۶ داستان از ۶۶ نویسنده زن بعد از انقلاب اسلامی، با گزینش، تصحیح و بررسی انتقادیِ جمال میرصادقی، گرد آمده است و هم اکنون در مرحله طراحی جلد قرار دارد و البته با توجه به مشکلات کاغذ، چاپ اول آن احتمالاً تا ۱۰ روز دیگر و در ۵۵۰ نسخه راهی بازار خواهد شد.

در کتاب «زنان داستان‌نویس نسل سوم» داستان‌هایی از نویسندگانی مانند زویا پیرزاد، فریبا وفی، شیوا ارسطویی، منیرو روانی‌پور، منصوره شریف‌زاده، محبوبه میرقدیری، نیلوفر نیاورانی، گیتی رجب‌زاده، فرشته ساری و ... توسط میرصادقی جمع‌آوری شده و همزمان مورد نقد و تحلیل قرار گرفته است.

ترانه صادقیان، نیکو خاکپور، راشتین مختاری، زهره واعظیان، سونا نجاتی، سهیلا عرفانیان، نصرت ماسوری، پروین منصوری، زهره حکیمی، خاطره حجازی، میترا داور، فرشته احمدی، مریم ابراهیمی، فرخنده آقایی، روح‌انگیز شریفیان و بهناز علی‌پور گسکری و ... دیگر داستان‌نویسانی هستند که در این کتاب به آثارشان پرداخته شده است.

(منبع: خبرگزاری مهر)

1397/05/29
992

خبرهای مشابه

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر