افراد مشهور چه کتاب هایی می خوانند

کتاب های مورد علاقه ی مگان مارکل

مگان مارکل، مدل و بازیگر سابق آمریکایی و سفیر فعالیت های بشر دوستانه، تا چندین سال پیش یک وبلاگ داشته که درمورد کتاب هایی که می خواند می نوشت.او لیست کتاب هایی که از نظر او عالی بود را تهیه می کرد و درباره ی آن ها می نوشت و همچنین لیستی از کتاب های نامناسب را نیز منتشر می کرد. می خواهیم تعدادی از کتاب های مورد علاقه ی او را معرفی کنیم

مگان مارکل، مدل و بازیگر سابق آمریکایی و سفیر فعالیت های بشر دوستانه، تا چندین سال پیش یک وبلاگ داشته که درباره ی جزییات زندگی اش مثل رژیم های غذایی، لباس هایش و از آن مهم تر درمورد کتاب هایی که می خواند می نوشت.او لیست کتاب هایی که از نظر او عالی بود را تهیه می کرد و در باره ی آن ها می نوشت و همچنین لیستی از کتاب های نامناسب را نیز منتشر می کرد. می خواهیم تعدادی از کتاب های مورد علاقه ی او را معرفی کنیم:

___________

 کتاب "The Motivation Manifesto" از برندن برچارد: این کتاب به هر کس کمک می کند تا با تغییر شیوه های زندگی از جمله نحوه ی استفاده از زمان، پول، احساس و ... زندگی خود را بازسازی کند. مگان در مورد این کتاب نوشته است:« شما هم از شکاکی و عدم تمرکز خود ناراحتید؟ چیزهایی که شما را از پتانسیل واقعی تان دور نگه می دارد. برای من هم بسیار اتفاق می افتد. حتی در مهم ترین جلسات، یک صدای درونی مرا به شک می اندازد که آیا از پس کار بر می آیم؟ آیا برای این کار آنقدر خوب هستم؟» این کتاب به مگان در زمینه ی خودشکوفایی و موفقیت کمک کرده است. نسخه ی ترجمه شده ی این کتاب با نام "اسرار معنوی موفقیت" توسط انتشارات بهار سبز به چاپ رسیده است. همچنین نسخه ی اصلی آن در آمازون نیز موجود است.

___________

کتاب " The Four Agreements" نوشته ی دون میگوئل روئیز:  مگان در مورد این کتاب نوشته است: «وقتی 13 سالم بود، مادرم یک نسخه از این کتاب را به من داد و تا امروز من مدام به روش های ساده ی روئیز برای ساده تر کردن زندگی برمی گردم و به آن عمل می کنم.» این کتاب با عنوان "چهار میثاق" ، "چهار پیمان" و یا "چهار قرارداد" توسط ناشران مختلف به فارسی ترجمه و چاپ شده است. روئیز اندیشه های خود را در قالب چهار میثاق در این کتاب مطرح کرده است.  این چهار میثاق از این قرار است: با کلام خود گناه نکنید، هیچ چیز را به خود نگیرید، تصورات باطل نکنید و همیشه بیشترین تلاشتان را بکنید.

___________

"شازده کوچولو" و "چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟" نیز در لیست علاقه مندی های مگان به چشم می خورد. به طوری کلی می توان گفت، او طرفدار ژانر روانشناسی است.

 

شما کدامیک از این کتاب ها را مطالعه کردید؟ می توانید نسخه ترجمه شده و یا اورجینال این لیست را از آی آی کتاب تهیه کنید.

1398/08/19
1105

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر