هزینه چاپ کتاب و محاسبه آن

محاسبه هزینه تمام شده چاپ کتاب به صورت آنلاین

بخش نرم افزاری سایت آی آی کتاب نرم افزاری را طراحی و در اختیار کاربران سایت قرار داده است که به راحتی می توانند هزینه چاپ کتاب خود را دریافت کنند.

نویسندگانی که برای چاپ کتاب خود اقدام می کنند همواره درباره هزینه چاپ کتاب، درصد سود فروش کتاب، هزینه ویراستاری کتاب، هزینه صفحه بندی کتاب و ... سوالاتی در ذهن دارند مثلا
همیشه این سوال برای نویسندگان و مولفانی که می خواهند کتابشان را به چاپ برسانند مطرح است که هزینه چاپ کتاب من در تیراژهای مختلف چقدر می شود؟

قیمتی که در پشت جلد کتاب چاپ شده من درج خواهد شد چه رقمی است؟

بخش نرم افزاری سایت آی آی کتاب نرم افزاری را طراحی کرده و در اختیار کاربران سایت قرار داده است که به راحتی می توانند پاسخ این سوالات را دریافت کنند.


برای استفاده از این نرم افزار لطفا اینجا را کلیک کنید

شما کافی است تیراژ مورد نیاز و تعداد صفحات کتاب خودتان را در این بخش وارد کنید و هزینه چاپ را در سه حالت دریافت نمایید. این نرم افزار هزینه ها را در سه حالت چاپ یعنی افست و ریسو و دیجیتال محاسبه می کند.

چند نکته در استفاده از این نرم افزار ضروری است:

۱ - حتما باید ایمیل کاربر وارد شود. چون نتیجه محاسبه به غیر از اینکه در همان لحظه به شما نشان داده می شود با همان جزییات به ایمیل وارد شده نیز ارسال خواهد شد تا بعدا بتوانید از آن استفاده کنید و یا حالت های مختلف را با هم مقایسه نمایید.

۲ - هزینه اعلام شده در این نرم افزار بر اساس قیمت های روز مواد مصرفی محاسبه می شود. بنابراین اگر با چند روز فاصله از این نرم افزار استفاده کردید و به قیمت های متفاوتی رسیدید علتش  تغییر در قیمت کاغذ و یا مقوای مصرفی می باشد.

۳ - چنانچه گفته شد شما هزینه ها را در سه نوع چاپ دریافت می کنید که در یک جدول مقایسه ای به شما اعلام می شود تا شما بهترین و مناسب ترین را انتخاب نمایید.

۴ - در اینجا بهتر است اشاره ای کوتاه به انواع چاپ کتاب داشته باشیم: الف) چاپ دیجیتال: که برای تیراژهای زیر ۲۰۰ تا مناسب می باشد.

ب) چاپ ریسو: اگرچه کیفیت آن از چاپ دیجیتال و افست پایین تر است اما برای تیراژهای بین ۲۰۰ تا ۷۰۰ مناسب بوده و معمولا برای چاپ کتابهایی که کلا متن هستند و تصاویر سیاه و سفید و نمودار ندارند مناسب است.

ج) چاپ افست: این روش کلا برای هر تیراژی مناسب است اما در تیراژهای کم، هزینه هر نسخه از کتاب خیلی گران تمام می شود و در حال حاضر بیشتر ناشران دوست دارند کتابهای تیراژ کم خود را با ریسو به چاپ برسانند.

۵ - در این برنامه شما در بخش ورود تعداد صفحه، با حالتهای متفاوتی روبرو هستید. توجه داشته باشید کتاب شما می تواند کلا بصورت متن و یا ترکیبی از صفحات متن ساده و تصویر دار و دارای نمودار باشد. شما باید در زیر هر نوع تعداد صفحات را وارد کنید. به عنوان مثال: کتاب شما می تواند 200 صفحه کلا متن ساده داشته باشد و یا کتاب شما دارای 80 صفحه متن ساده و 30 صفحه تصویر دار و 69 صفحه به صورت نمودار و 20 صفحه تمام رنگی داشته باشد.

 

لینک برخی از خدمات سایت:

سفارش کالای غیرکتاب

سفارش کتاب و مجلات خارجی، کاغذی

سفارش کتاب و مجلات خارجی، پی دی اف

محاسبه قیمت کتاب، کالا و مجلات خارجی

کتاب مورد نظرم پیدا نشد

محاسبه هزینه چاپ کتاب

آیا کتابی برای چاپ دارید؟

کتاب های عرضه شده توسط نویسندگان و مترجمان

  پرسش های متداول

برخی سوالات مهم پیرامون نحوه تهیه کتاب از سایت آمازون

 

 

1400/03/17
1649

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر