کتاب پرفروش نیویورک تایمز

کتابی از اپرا وینفری و دکتر بروس پری

پیام اپرا وینفری و بروس پری در کتاب What Happened to You این است که ابتدایی ترین تجربیات زندگی و اینکه چه اتفاقاتی برایمان افتاده است تأثیری عمیق بر حال و رفتار ما دارد و با درک آنها می توانیم به درک رفتارها و کنش های خود پی بربریم.

یکی از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز کتاب What Happened to You? است. این کتاب که اپرا وینفری مشترکاً با یکی از متخصصان برجسته مغز و تروما، دکتر بروس پری، نوشته است قرار است دیدگاه شما را نسبت به زندگی تغییر دهد.

اپرا وینفری را همه می شناسند. او تهیه کننده، هنرپیشه و یکی از محبوب ترین و معروف ترین مجری های تلویزیونی آمریکا و جهان است. او به عنوان ثروتمندترین آمریکایی آفریقایی تبار شناخته شده است و برنامه تلویزیونی «اپرا» او بسیار معروف است.

در کتاب What Happened to You?، اپرا از گذشته خود می گوید و داستان هایی از زندگی خود را با خوانندگان به اشتراک می گذارد و از این طریق، تجربه آسیب پذیری ناشی از مواجهه با آسیب ها و سختی ها را در سنین جوانی استنتاج می کند.

دکتر بروس پری و اپرا معتقدند اگر تا به حال بابت رفتارهایی که داشته اید خود را سرزنش کرده اید و از خود پرسیده اید: "چرا این کار را کردم؟" یا "چرا نمی توانم رفتارم را کنترل کنم؟" این بار به جای قضاوت کردن خود، و یا از دید دیگران خود را دیدن، از خود بپرسید: "چه اتفاقی برایم افتاده که حاصلش این شده است؟"

نویسندگان در این کتاب به گفتگو با یکدیگر می پردازند و در این گفتگوها تمرکز خود را بر درک رفتار افراد وشخص آنها می گذارند.

این روش تغییری ظریف اما عمیق در رویکرد ما نسبت به آسیب است، و به ما امکان می دهد که گذشته خود را درک کنیم تا بتوانیم راهی را برای آینده خود باز کنیم و این گونه دری را به روی تاب آوری و درمان به روشی اثبات شده و قوی باز می کند.

پیام اپرا وینفری و بروس پری در کتاب What Happened to You? این است که ابتدایی ترین تجربیات زندگی و اینکه چه اتفاقاتی برایمان افتاده است تأثیری عمیق بر حال و رفتار ما دارد و با درک آنها می توانیم به درک رفتارها و کنش های خود پی بربریم.

کتاب What Happened to You?: Conversations on Trauma, Resilience, and Healing از جمله کتاب های  پرفروشی است که با آن می تواند به خودباوری و تاب آوری در برابر مشکلات رسید.

این کتاب در 256 صفحه با کیفیتی عالی و هزینه ای مناسب در ایران به چاپ رسیده است.

این کتاب را می توانید از فروشگاه اینترنتی آی آی کتاب  و یا دیجی کالا تهیه فرمایید.

اگر خواهان مطالعه کتاب اورجینال انگلیسی به زبان اصلی هستند می توانید مجموعه کتاب های چاپ ایران را در سایت آی آی کتاب ببینید.

 

1400/06/16
982

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر