کتابی در ژانر جنایی

چاپ کتاب پرفروش مرد نجواگر

در کتاب The Whisper Man، یکی از رمانهای جنایی پرفروش نیویورک تایمز، الکس نورث داستانی چندنسلی از پدر و پسری را می سازد که در تیررس تحقیقاتی قرار گرفته اند که قرار است طی آن، قاتلی زنجیره ای در شهری کوچک دستگیر شود.

کتاب The Whisper Man یکی از رمانهای پرفروش نیویورک تایمز است.

در این کتاب هیجان انگیز و تاریک، الکس نورث داستانی چندنسلی از پدر و پسری را می سازد که در تیررس تحقیقاتی قرار گرفته اند که قرار است طی آن، قاتلی زنجیره ای در شهری کوچک دستگیر شود. تام کندی، پس از مرگ ناگهانی همسرش، معتقد است که یک شروع تازه به او و پسر جوانش جیک کمک می کند تا بهبود پیدا کنند. یک شروع جدید، یک خانه جدید، یک شهر جدید.

اما این شهر گذشته ای تاریک دارد. بیست سال پیش، یک قاتل زنجیره ای پنج نفر از ساکنان را ربوده و کشته است. تا زمانی که فرانک کارتر سرانجام دستگیر نشد، او را "مرد نجواگر" می نامیدند، زیرا شب ها با زمزمه کردن زیر پنجره های قربانیان، آنها را به بیرون می کشاند. درست زمانی که تام و جیک در خانه جدید خود مستقر می شوند، یک پسر جوان ناپدید می شود. ناپدید شدن او شباهت بی نظیری با جنایات فرانک کارتر دارد و شایعات قدیمی مبنی بر اینکه او یک همدست دارد را برمی انگیزد. در حال حاضر، کارآگاهان، آماندا بک و پیت ویلیس، باید تا دیر نشده پسر را پیدا کنند، حتی اگر این بدان معنا باشد که پیت باید در زندان، دشمن بزرگ خود را ببیند: مرد نجواگر.

و سپس جیک دست به کارهای عجیب وغریب می زند. صدای نجوا را از پنجره اش می شنود و ....

 

اگر به ژانر هیجان انگیز و داستان های کارآگاهی علاقه دارید، یکی از بهترین رمان های جنایی داستان مرد نجواگر است که در 344 صفحه به چاپ می رسد.

در صورت تمایل، می توانید این کتاب را از فروشگاه اینترنتی آی آی کتاب و یا دیجی کالا تهیه فرمایید.

اگر خواهان مطالعه کتاب اورجینال انگلیسی به زبان اصلی هستند می توانید مجموعه کتاب های چاپ ایران را در سایت آی آی کتاب ببینید.

 

1400/06/17
821

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر