کتابی در زمینه روانشناسی غم و اندوه

چاپ کتاب اورجینال ایرادی ندارد اگر حالت خوب نیست

هنگامی که فقدانی دردناک یا رویدادی نابودکننده زندگی شما را تحت تأثیر قرار می دهد، اولین چیزی که باید بدانید این است که غمگین و اندوهگین بودن هیچ اشکالی ندارد. مگان دیوین می گوید: "اندوه همان عشق است، اما در وحشی ترین و دردناک ترین شکل خود. این واکنشی طبیعی و منطقی به از دست دادن است."

کتاب It's OK That You're Not OK: Meeting Grief and Loss in a Culture That Doesn't Understand  دیدگاهی تازه درباره مواجهه با غم و اندوه را تجویز می کند، دیدگاهی که به شما اجازه می دهد غصه بخورید و به فکر شاد بودن و بازگشت به زندگی عادی نباشید.

نویسنده در این کتاب به شما می گوید هنگامی که فقدانی دردناک یا رویدادی نابودکننده زندگی شما را تحت تأثیر قرار می دهد، اولین چیزی که باید بدانید این است که غمگین و اندوهگین بودن هیچ اشکالی ندارد. مگان دیوین می گوید: "اندوه همان عشق است، اما در وحشی ترین و دردناک ترین شکل خود. این واکنشی طبیعی و منطقی به از دست دادن است." بنابراین، چرا فرهنگ ما با اندوه مانند بیماری‌ای برخورد می کند که باید در اسرع وقت درمان شود؟ در این کتاب، مگان دیوین رویکرد جدید عمیقی را برای تجربۀ غم و اندوه و نحوه تلاش ما برای کمک به کسانی که مصیبت را تحمل کرده اند ارائه می دهد. مگان با تجربۀ غم و اندوه از هر دو طرف - هم به عنوان درمانگر و هم به عنوان زنی که شاهد غرق شدن تصادفی شریک محبوبش بوده - مواجه بوده است. او با بینش عمیقی درباره حقایق ناگفتۀ از دست دادن، عشق و درمان می نویسد. او هدفی که اغلب به افراد تجویز می شود مبنی بر اینکه باید به یک زندگی عادی و شاد بازگشت را با مسیر سالم تری جایگزین می کند؛ راهی که ما را دعوت می کند به جای اینکه به دنبال غلبه بر غم باشیم، زندگی را در کنار آن بسازیم.

آنچه در این کتاب جذاب و دلچسب یاد خواهید گرفت:
• چرا توصیه های خوب، درمان و خرد معنوی اغلب اوقات کار را برای افرادی که در اندوه هستند سخت تر می کند؟
• چگونه اسطوره های غم و اندوه، از بین بردن مراحل، جدول زمانی و ایده آل های غیرواقعی در مورد نحوه شکل گیری غم و اندوه، به چالش کشیدن به ما اجازه می دهد تا غم را به عنوان معمایی بپذیریم که باید مورد احترام قرار گیرد، نه مشکلی که باید برطرف شود؟
• راهنمایی های کاربردی برای مدیریت استرس، بهبود خواب و کاهش اضطراب بدون تلاش برای "رفع" درد
• چگونه می توانید به افرادی که دوستشان دارید کمک کنید ـ با مقاله هایی که بهترین مهارت ها، چک لیست ها و پیشنهاداتی را برای حمایت و آرامش دیگران در طول روند سوگ به ما بیاموزند.
بسیاری از افرادی که متحمل ضرر شده اند، احساس می کنند که فرهنگی که می خواهد غم را "رفع" کند قضاوتشان می کند، پسشان می‌زند و درکشان نمی کند.
مگان می نویسد: "اندوه بیش از آنکه عشق به راه حل نیاز داشته باشد به راه حل نیاز ندارد." او از طریق داستان ها، تحقیقات، نکات زندگی و شیوه های خلاقانه و مبتنی بر ذهن آگاهی، راهنمای منحصر به فردی را از طریق تجربه ای که همه ما باید با آن روبرو شویم ارائه می دهد-در زندگی شخصی، در زندگی کسانی که دوست داریم و در جهان گسترده تر.
این کتابی است برای افراد ناراحت، کسانی که آنها را دوست دارند و همه کسانی که به دنبال دوست داشتن خودشان و دیگران هستند.

 

برای خرید این کتاب به فروشگاه اینترنتی آی آی کتاب سری بزنید.

اگر خواهان مطالعه کتاب اورجینال انگلیسی به زبان اصلی هستند می توانید مجموعه کتاب های چاپ ایران را در سایت آی آی کتاب ببینید.

 

1400/07/01
1004

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر