کتابی برای شناسایی و گریز از اغوای تاریک

روان شناسی تاریک در انتشارات سبزان به چاپ رسید

در این کتاب، نحوة تشخیص و اجتناب از موقعیت هایی که در آنها دستکاری پنهان عاطفی، اغوای تاریک، کنترل ذهنی نامحسوس، بازی های روانی، فریب، هیپنوتیزم، شستشوی مغزی و سایر ترفندهایی از این دست صورت می گیرد را می آموزید و نحوة محافظت از خود و عزیزانتان در برابر این ترفندها را فرامی گیرید.

کتاب «روان شناسی تاریک: چگونه تکنیک های سوءاستفادۀ عاطفی مانند ‫بازی های روانی، فریب، هیپنوتیزم و شستشوی مغزی را شناسایی کنیم» به تازگی در انتشارات سبزان به چاپ رسیده است.

در این کتاب تکنیک هایی را می آموزید که برخی از تأثیرگذارترین افراد در طول تاریخ به کارشان گرفته اند.

در مقدمه کتاب می خوانیم:

چرا باید نسبت به روان شناسی تاریک آگاهی داشته باشید؟

تکنیک های روان شناسی تاریک امروزه در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند. شاید شما این واقعیت را دوست نداشته باشید، اما نمی توانید آن را تغییر دهید. بنابراین، یک انتخاب دارید؛ یا قدرت روان شناسی تاریک را نادیده بگیرید و این خطر را بپذیرید که قربانی بعدیِ اشخاصی باشید که به این تکنیک ها تسلط کافی دارند و یا کنترل شرایط را در دست بگیرید و بیاموزید که چگونه از خود و افرادی که به آن ها علاقه مندید در برابر اشخاصی که با ترفندهای بی رحمانه قصد استثمار روانی و آسیب رساندن به شما را دارند محافظت کنید.

درک روان شناسی تاریک تنها یک اقدام دفاعی نیست، بلکه در دل آن ایده ها و اصولی پنهان شده که می تواند به شما کمک کند تا با تشخیصِ به موقع افرادِ سوءاستفاده گر در دام آن ها نیفتید و در زندگی شخصی و شغلی خود به پیشرفت های چشمگیری دست یابید. امیدوارم متوجه منظور من شده باشید. قرار نیست با استفاده از ترفندهای روان شناسی تاریک به یک جامعه ستیز تبدیل شوید؛ اما به کمک آن می توانید در رویارویی با مشکلات زندگی روزمره با قدرت بیشتری وارد عمل شوید.

 

در این کتاب، نحوة تشخیص و اجتناب از موقعیت هایی که در آنها دستکاری پنهان عاطفی، اغوای تاریک، کنترل ذهنی نامحسوس، بازی های روانی، فریب، هیپنوتیزم، شستشوی مغزی و سایر ترفندهایی از این دست صورت می گیرد را می آموزید و نحوة محافظت از خود و عزیزانتان در برابر این ترفندها را فرامی گیرید.

 

برای آشنایی بیشتر با محتوای کتاب، نگاهی به پشت جلد آن می اندازیم:

کتابی که اکنون در دست دارید، بینشی عظیم در مورد جهانی پنهان ارائه می دهد که تنها تعداد کمی از مردم از وجود آن آگاهی دارند و تعداد کمتری قادر به درک آن هستند؛ «دنیای روان شناسی تاریک». تکنیک های روان شناسی تاریک، امروزه، در سرتاسر جهان مورداستفاده قرار می گیرد. شاید شما این واقعیت را دوست نداشته باشید، اما نمی توانید آن را تغییر دهید، بنابراین، یک انتخاب دارید؛ یا قدرت روان شناسی تاریک را نادیده بگیرید و این خطر را بپذیرید که قربانی بعدیِ اشخاصی باشید که به این تکنیک ها تسلط کافی دارند، و یا کنترل شرایط را در دست بگیرید و بیاموزید که چگونه از خود و افرادی که به آن ها علاقه مندید در برابر اشخاصی که با ترفندهای بی رحمانه، قصد استثمار روانی و آسیب رساندن به شما را دارند محافظت کنید. نحوة استفاده از این کتاب به خود شما بستگی دارد؛ شناخت این ترفندها می تواند همچون سپری قدرتمند جهت محافظت از شما در برابر مشکلات عمل کند و یا تبدیل به سلاحی شود که برای پیشبرد اهدافتان از آن بهره می جویید.

این کتاب به قلم مایکل پیس است و با ترجمه بیتا دارابی به چاپ رسیده است.

برای تهیه این کتاب می توانید سری به فروشگاه اینترنتی آی آی کتاب بزنید.

 

1400/07/04
1397

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر