پرفروش‌های نیویورک‌تایمز؛

نویسنده‌ «سکوت بره‌ها» به پرفروش‌ها بازگشت

مجله نیویورک‌تایمز به روال معمول هفتگی خود، فهرست آثار پرفروش را منتشر کرده است. این هفته توماس هریس، نویسنده “سکوت بره‌ها” با کتاب جدیدش تحت عنوان “کاری مورا” به فهرست پرفروش‌ها آمده است.

مجله نیویورک‌تایمز به روال معمول هفتگی خود، فهرست آثار پرفروش را منتشر کرده است. این هفته توماس هریس، نویسنده “سکوت بره‌ها” با کتاب جدیدش تحت عنوان “کاری مورا” به فهرست پرفروش‌ها آمده است.

این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش‌های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان را منتشر می‌کند. در این مطلب نگاهی به پرفروش‌ترین آثار داستانی چاپی هفته چهارم مِی خواهیم داشت.

 ”جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند” نوشته دِلیا اُوِنز ۳۸ هفته است در فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد و قصد کنار رفتن ندارد. داستانی هیجان‌انگیز از روابط انسانی و عشق و تقلای انسانی تنها برای حیات. زنی که سال‌ها به‌تنهایی در جنگل زندگی کرده است ناگهان متهم به قتل می‌شود و سرنوشتی نامعلوم در انتظارش است.

“دزدی هجدهم” نوشته جیمز پترسون و ماکسین پائترو در هفته نخست انتشار موفق شد به جایگاه دوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز راه یابد و حالا پس از چهار هفته همچنان جایگاه دوم را حفظ کرده است. هجدهمین کتاب از مجموعه “باشگاه قتل زنان” درباره کارآگاه لیندسی است که به دنبال یافتن سه معلم زن گمشده است.

“کاری مورا” نوشته توماس هریس در هفته نخست انتشار موفق شد در جایگاه سوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار بگیرد. نویسنده “سکوت بره‌ها” این بار یک زن را به عنوان شخصیت اصلی داستانش انتخاب کرده است. زنی به نام کاردید مورا از عمارتی مراقبت می‌کند که سال‌ها پیش گنجی زیر زمین آن دفن شده است. گروهی خلافکار سال‌ها به دنبال این گنج هستند و این کار کاردید(کاری) را سخت‌تر می‌کند.

“آتش و خون” نوشته  جورج مارتین در هفته نخست انتشار در صدر پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت و حالا پس از ۲۲ هفته بار دیگر به رتبه‌های نخست بازگشته است. این هفته در جایگاه چهارم قرار دارد. به نظر می‌رسد پخش فصل آخر سریال “بازی تاج و تخت” در بازگشت این کتاب به میان پرفروش‌ها تأثیر داشته است. دنریس تارگارین یکی از شخصیت‌های محبوب “بازی تاج و تخت” است اما در طول همه جلدهای این مجموعه به زندگی او و خانواده‌اش در گذشته فقط اشاره می‌شود اما مارتین در کتاب جدیدش جزئیات دقیقی درباره خاندان تارگارین نوشته است. شخصیت دنریس در “بازی تاج و تخت” طرفداران زیادی دارد بنابراین استقبال دوباره از این کتاب عجیب نیست.

“رستگاری” نوشته دیوید بالداچی، نویسنده پرفروش آمریکایی شش هفته پیش در رتبه اول پرفروش‌ها قرار گرفت و موفق شد به سلطه چند ماهه دلیا اُونز خاتمه دهد اما حالا در جایگاه پنجم قرار دارد. “رستگاری” پنجمین کتاب از مجموعه “مرد حافظه” است. آموس دِکر با وثیقه از میله‌های زندان رهایی می‌یابد و در تلاش است به پلیس ثابت کند بی‌گناه است.

(منبع: خبر انلاین)

1398/03/12
1070

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر