رمانی جذاب و دلهره آور

کتاب رمان «زنبوردار حلب» به بازار نشر آمد

«زنبوردار حلب» داستان خانواده ای سوری را روایت می‌کند که از جنگ می‌گریزند و تن به آوارگی می سپارند. آنها در مسیر خود برای رسیدن به رویایشان که آن را در بریتانیا می‌جویند پستی ها و بلندی های زیادی را تجربه می‌کنند و صدمات و لطمات زیادی می بینند.

«زنبوردار حلب» به تازگی راهی بازار نشر شده است. این کتاب که رمانی جسورانه، جذاب و دلهره آور است جایزه اسپن وردز را از آن خود کرده است.

«زنبوردار حلب» داستان خانواده ای سوری را روایت می کند که از جنگ می گریزند و تن به آوارگی می سپارند. آنها در مسیر خود برای رسیدن به رویایشان که آن را در بریتانیا می جویند پستی ها و بلندی های زیادی را تجربه می کنند و صدمات و لطمات زیادی می بینند. 

 

در پشت جلد کتاب می خوانیم:

نوری هر روز صبح زود با شنیدن صدای اذان بـرمی خیـزد و به سمت زنبورداری خود در حومه ی شهر رهسپار می ‏شود. آخر هفته ‏ها نیز همسرش افرا نقاشی ‏های زیبا و کم  نظیر خود را برای فروش در بازار محلی میدان شهر به نـمایش می ‏گذارد. آنها زندگـی خوب و ساده ‏ای کنار دوستان و خانواده بـر روی تپه ‏ای در شهر زیبای حلب سوریه دارند. همه چیـز خوب پیش می ‏رود تا اینکه ناگهان اتفاق غیـرقابل تصوری رخ می ‏دهد.

جنگ تمام عشق و زندگـی‏شان را در چشم به هم زدنی نابود می‏کند و آنها را به جایی می رساند که تنها گذشتن و رفتن را چاره ی خود می بینند. اما به این آسانی ها هم نیست: افرا بینایی خود را از دست می دهد و نوری می بایست، در این سفر پرمخاطره و مبهم، او را تا انگلستان همراهی و یاری کند.

این کتاب، با نگارشی مأنوس و جذاب، به تک تک ما گوشزد می‏کند که زندگـی می تواند در ثانیه‏ ای زیـر و رو شود و سفری به سرزمین‏های دور و ناشناخته پیش رویـمان قرار دهد.

کریستی لفتری به خوبی در این کتاب نشان می دهد که رأفت و شفقت ورزی به میلیون ها انسان، از یک بار کمک به یک نفر شروع می شود.

و سفری به سرزمین‏های دور و ناشناخته پیش رویـمان قرار دهد.

کریستی لفتری به خوبی در این کتاب نشان می دهد که رأفت و شفقت ورزی به میلیون ها انسان، از یک بار کمک به یک نفر شروع می شود.

        ـ   مجله تایم

 این رمان بسیار زیبا، با اهمیت بین المللی، تلنگری است به همه ی مردم جهان برای چشم باز کردن و دیدن.          

                 ـ   هیتر موریس، نویسنده کتاب خالکوبی آشویتس

 این رمان درباره ی بسیاری از اتفاقاتی است که هر روز در سراسر دنیا رخ می دهد. خواندن هرچه سریع تر این اثر را به همه پیشنهاد می کنم.             

ـ   بنیامین زفانیا، نویسنده کتاب پسر پناهنده

 

«زنبوردار حلب» رمانی با اهمیت بین المللی است که هیتر  موریس (نویسنده کتاب پسر پناهنده) معتقد است تلنگری است به همه مردم جهان برای چشم باز کردن و دیدن.

این کتاب به قلم کریستی لفتری است و پریسا شفاهی آن را به فارسی برگردانده است و می توانید آن را از فروشگاه اینترنتی آی آی کتاب تهیه کنید.

اگر تمایلی به خواندن کتاب به زبان انگلیسی دارید می توانید اینجا کلیک کنید.

 

1399/12/16
1599

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر