تئاتر مولوی؛

نمایش «دختر قهرمان»

نمایش «دختر قهرمان» به کارگردانی هِرش آرمند، در روزهای پنج شنبه و جمعه، 24 و 25 اسفندماه ساعت 15 در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی به صحنه می رود

هدف از اجرای این نمایش که کودکان در آن به ایفای نقش می پردازند، بالابردن روحیه شجاعت و اعتماد به نفس و مقابله با ترس، در کودکان می‌باشد.
داستان این نمایش درباره شهری است که مردم آن، از سایه هایشان می ترسند. ترسی نهادینه شده که سینه به سینه و نسل به نسل منتقل شده است. کودکان شهر، به دنبال دلایل این ترس می روند. دختر قهرمان داستان، بچه ها را منسجم میکند تا بتوانند به پاسخ برسند.
بازیگران این نمایش «اجراکنندگان نمایش و موسیقی» دینا رحمانى، رز اسدالهى، آنیتا تقوى، صبا تقوى، ثمین رفیعى، دلنیا چراغى، سوگند آزادى، آسمان رضوان، سینا شاهرخى، باران نایب، عرفان ملکى، جانان احمدى، آرمین لطفى پور، سارینا امامى و پارسا نجف زاده هستند.
فتنی ست هنگامه مشهدی  «آهنگساز و تنظیم کننده» مهرنوش بلمه «طراح لباس و صحنه»، شیوا پوریان «طراح پوستر و بروشور» این نمایش را به عهده دارند.
علاقمندان برای دیدن نمایش «دختر قهرمان» می توانند در روزهای پنج شنبه و جمعه، 24 و 25 اسفندماه 96 به مرکز تئاتر مولوی به آدرس خیابان انقلاب، خیابان 16 آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.

(منبع: پایگاه خبری تئاتر)
 

1396/12/21
1369

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر