همکاری ثمر و سبزان؛

به ثمر رسیدن نمایشنامه های برتر جشنواره دانشجویی در انتشارات سبزان

طی جلسه ‌ای فی مابین دکتر رضا دادویی، دبیر نهمین جشنواره تئاتر ثمر و حبیب فروغی، مدیر نشر سبزان، تفاهم نامه همکاری منعقد گردید.

به گزارش مجله خبری آی آی کتاب نیوز روابط عمومی جشنواره دانشجویی تئاتر ثمر اعلام کرد: طی جلسه ای فی مابین دکتر رضا دادویی، دبیر نهمین جشنواره تئاتر ثمر و حبیب فروغی، مدیر نشر سبزان، تفاهم نامه همکاری منعقد گردید. طی این تفاهم نامه، انتشارات سبزان چاپ و پخش آثار برتر در بخش نمایشنامه نویسی این دوره از جشنواره را بر عهده گرفته است.

رضا دادویی با تأکید بر اهمیت این موضوع و لزوم حمایت از تولید متون نمایشی ایرانی گفت: دیده شدن و در معرض نقد و نگاه کارشناسانه قرار گرفتن یکی از ضرورتهای رشد و ارتقاء سطح نمایشنامه نویسی و تولید محتوی نمایشی در کشورمان می باشد. موضوعی که نمایشنامه نویسان جوان بشدت بدان نیاز دارند.

ایشان همچنین تاکید کردند انتشار آثار بخش نمایشنامه نویسی نهمین جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر ثمر برای تشویق و انگیزه بیشتر به نویسندگان بالاخص نسل جوان خواهد بود که در این راستا مدیریت نشر سبزان با نگاه حمایتی از این مسئله استقبال کرده و قرار است بعد از پایان جشنواره و در سال آینده نمایشنامه هایی که از سوی دبیرخانه معرفی می شوند، چاپ و در دسترس عموم علاقه مندان قرار گیرد.

گفتنی است انتشارات سبزان با نشر نمایشنامه های برتر جهان، از جمله مجموعه آثار یوجین اونیل و هارولد پینتر، و دیگر آثار نمایشنامه نویسان مطرح، همواره در عرصه چاپ و نشر کتابهای نمایشی فعال بوده است. اکنون نیز این انتشارات آثار برگزیدگان بخش نمایشنامه نویسی ثمر با تأیید دبیرخانه جشنواره و پس از طی مراحل قانونی را در اولویت کاری خود قرار می دهد.

1398/11/30
746

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر