5 عادت روزانه‌ی ریچل هالیس

عادت‌های جالب ریچل هالیس، نویسنده کتاب صورتت را بشور، دخترجان

شاید این روزها کمتر دختری باشد که به کتاب‌خوانی علاقه‌مند بوده و کتاب‌های ریچل هالیس را نخوانده باشد. ریچل هالیس، نویسنده و سخنران آمریکایی است که کتاب‌های او در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز به چشم می‌خورد. شاید برای طرفداران ریچل، جالب باشد تا در مورد عادت های روزانه‌ی او بیشتر بدانند.

شاید این روزها کمتر دختری باشد که به کتاب‌خوانی علاقه‌مند بوده و کتاب‌های ریچل هالیس را نخوانده باشد. ریچل هالیس، نویسنده و سخنران آمریکایی است که کتاب‌های او در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز به چشم می‌خورد. او از جمله کارآفرین‌های زن آمریکا است که سعی در شکستن باور‌های غلط درباره‌ی دختران دارد. ریچل، سخنرانان انگیزشی است که طرفداران زیادی از قشر زنان دارد. شاید برای همین است که به او لقب، آنتونی رابینز زنان می دهند. او در قسمتی از کتاب "صورتت را بشور دخترجان" می‌نویسد: ما به ندرت دروغ‌هايي را كه درباره خودمان ساخته‌ايم مي‌شنويم چون سال‌هاست كه آن‌ها با صداي بلند در گوش‌هايمان نجوا مي‌شوند و از اين رو شنيدن‌شان تبديل به امري عادي شده است. حرف‌هاي نفرت‌انگيزي كه هر روز بر سرمان آوار مي‌شوند اما متوجه‌شان نمي‌شويم. تشخيص دروغ‌هايي كه در مورد خودمان باور كرده‌ايم كليد تبديل شدن به نسخه بهتري از خودمان است.

شاید برای طرفداران ریچل، جالب باشد تا در مورد عادت های روزانه‌ی او بیشتر بدانند.

-ریچل عادت دارد تا روزانه به اندازه‌ی نصف وزن خود، به اونس، آب بنوشند. او این کار را برای خارج کردن سموم از بدنش انجام می دهد و این را به همه توصیه می کند.

-او معتقد است که یک ساعت زودتر بیدار شدن از بقیه، می‌تواند به افراد این فرصت را بدهد که بیشتر بر روی اهداف خود متمرکز شوند. او صبح زود خود را با خبرنگاری و ورزش سپری می‌کند.

-او ماهیانه یک غذای مضر را از برنامه‌ی غذایی خود حذف می‌کنند تا رفته رفته، به یک رژیم غذایی سالم عادت کند.

- روزانه ورزش می کند. او توصیه می‌کند تا هر روز فقط 20 دقیقه را به پیاده‌روی اختصاص بدهید تا متابولیسم بدن بالا رفته و مغز مولکول‌های شادی بخش مثل سروتوئین و دوپامین را آزاد کند.

-ریچل روزانه 10 جمله‌ی سپاس گزاری می نویسد. او حتی در مورد دلخوشی‌های کوچک می‌نویسد، مثلا من سپاس‌گزارم از اینکه این قهوه حال من را خوب کرد.

1398/05/23
3703

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر