رویداد سال افسانه‌ها؛

گردهمایی پدیدآورندگان و هواداران ادبیات فانتزی، علمی‌ تخیلی و وحشت

پدیدآورندگان و هواداران ادبیات فانتزی، علمی‌ تخیلی و وحشت در «رویداد سال افسانه‌ها» گرد هم می‌آیند.

پدیدآورندگان و هواداران ادبیات فانتزی، علمی‌ تخیلی و وحشت در «رویداد سال افسانه‌ها» که روز دوشنبه 12 شهریور 1397 از ساعت 16 در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود، گرد هم می‌آیند

این رویداد با حضور چهره‌های سرشناسِ ادبیات ژانری و ادبیات کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

افسانه‌ها، عنوان مسابقه‌ تخصصی داستان‌نویسی در حوزه‌ ادبیات فانتزی، علمی‌خیالی و وحشت است که هرساله برگزار می‌شد اما با وقفه‌ای دو ساله روبه‌رو شد. این رویداد، همچنین آیین گشایش پنجمین دوره از مسابقه‌ داستان‌نویسی افسانه‌ها نیز هست که فراخوان آن پاییز 1397 منتشر می‌شود.

فرشته احمدی، گیتا گرکانی، محبوبه نجف‌خانی، رؤیا خوشنویس، کاتارینا ورزی، شهرام اقبال‌زاده، سیامک گلشیری، احسان رضایی، محمد قصاع، حسین شهرابی، آرمان آرین، جمال‌الدین اکرمی، نوید سیدعلی‌اکبر و میلاد فشتمی از داوران دوره‌های پیشینِ این مسابقه بوده‌اند.

در این برنامه همچنین از 19تن از فعالانِ ژانری در حوزه‌های گوناگون از جمله تألیف، ترجمه، تصویرگری، نشر و نیز فعالیت مرتبط در فضای مجازی تقدیر می‌شود.

در رویداد افسانه‌ها در سال 1397، برنامه‌های گوناگونی از هنر و ادبیات در حوزه‌ ژانری در نظر گرفته شده است، تا هیئت تحریریه‌ افسانه‌ها ضمن اعلام رویه‌ جدید مسابقه که با تغییراتی همراه است، دامنه‌ گسترده‌ ادبیات فانتزی، علمی‌خیالی و وحشت را نیز به مخاطبان معرفی کنند.

این رویداد با حضور طرفدارانِ این ژانرها و نیز چهره‌های سرشناس ادبیات و نشر در این حوزه، با پخش فیلمِ علمی‌خیالی، اجرای موسیقی، برنامه‌ی اختصاصی در حوزه‌ دیجیتال‌آرت، اجرای نمایش با پرسوناژهای مشهور فانتزی و سخنرانی دو تن از چهره‌های سرشناس، شهرام اقبال‌زاده در حوزه‌ ادبیات ژانری و امیررضا نوری‌پرتو در حوزه‌ سینمای ژانری، برگزار می‌شود.

این برنامه عصر روز دوشنبه ۱۲ شهریور از ساعت ۱۶ در فرهنگسرای ارسباران، واقع در زیر پل سیدخندان، خیابان جلفا برگزار می‌شود.

(منبع: ایبنا)

1397/06/11
1147

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر